INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


DET VERKAR SÅ ENKELT VÄNNEN.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


MEN JAG TAR ALLTING PÅ LEK.

resultat får ni sen, btw älskar alla cam bilder! 8D


ENSAMMAST I SVERIGE.

Att göra idag:
1. Lära sig massa kartor.
2. Städa.
3. Hälsa på mormor.
4. Möblera om.
5. Gå ut och gå.
6. Göra klart slöjdreflektionen.
7. Vara snäll med mamma.
8. Bädda rent.
9. Starta en tvättmaskin.
10. Hälsa på farmor.

Vad ska man börja med?

Snigeln ska med ut senare föresten! :D

LIKE A SUICIDE.

HEJ! :>
Jag har nyss druckit te.
Dagen har vart fedt ovärd, bestått av plugg, plugg, plugg, film, film, film och tråk, tråk, tråk.
Det var tänkt att jag skulle till kalix och vara med en söt sill, men det var fedt kallt ute och vi ville vara inne, men visste inte hos vem. Så jag for aldrig :C
Det slutade med att jag gick på en promenad i 45 minuter med Fixa, fedt skönt. Och det hade precis regnat och skogen luktar så himla gott. Marken var blöt och allt var så tyst. Seriöst, jag älskar skogen!
Så då gick jag där med musik i öronen och tänkte lite,
jag kom fram till:
1. Jag har världens bästa vänner.
2. Jag har världens bästa familj.
3. Jag borde vara lycklig
och
4. Det kanske är sista året jag bor här.
Det sista var lite sotrgligt, men det är ju så det är..
Kommer jag in på gymnasiet jag vill i Lule tvekar jag inte, jag vet vad jag vill.
Men nu ska jag gå och borsta mina små tänker, för det smakar te i min mun o:
konstigt va?
Hahahaha.
Iaf, bjuder på en söt bild på Fixa sen i vintras.

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 18-55

NÅN STÅR I PORTEN OCH ANDAS RÖK.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 18-55


Foto: Elina l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 18-55


WALK AWAY FROM THE SUN.

Bloggat sjukt segt, men det pga. att det är så mycket i skolan.

Måndag: Fokusdag på skolan. Gjorde ett so prov, en matte kompletering, mer matte och ett nationellt prov. Dagen var värd och det borde vara fokusdagar oftare. Det är verkligen ett bra sätt att ta igen det man missat. :D

Tisdag:
DH DAG! Jag var i Lule på tisdagen. Var i sunderbyn för att kolla min rygg, handla avslutningskläder och göra en hemlis. Hemlisen är inte så hemlig mer så nu kan jag skriva det här med, jag piercade min navel. Sen så träffade jag även Lina Sandström och hennes söta lilla hund. Kvällen vart mysig med filip och det kändes brabrabra. :)

Onsdag: Onsdag, onsdag, onsdag.. Slöjd på morgonen sen så var det ingen engelska så vi hade världenshål.. På franskan gjorde jag inte heller direkt någon nytta. Fick iaf gå tidigare från den eftersom det var elevråd. Där satt vi länge som fan, över hela min lunch och nominerade folk till årets.. Det lät som ett jävla hönshus där. o: Sen så var det iaf återläsning. Gjorde ett so prov som jag ändå inte fick godkänt på. det slutade med att jag pluggade hela kvällen.

Torsdag: Sovmorgon! Sjukt skönt, torsdagar är hyffsat bra dagar. Ev, film osv. Jag klippte mig även igår. Så jag var hemma vid 16 tiden. Sen kl 18 var jag tillbaka på skolan för att göra ett prov, ha genomgång osv. det kändes riktigt bra. Så jag var hemma vid kanske halv 20.30 tiden. sen drack jag en kopp te, satt uppe och pluggade till klockan 01.20.. Hahaha, nörd? o:

Fredag: (idag) Sovmorgon idag igen. Haft tennis på gympan, sett film, och vart på en intervju om ett sommarjobb. Nu ska jag snart ta och byta nå kläder och dra mig emot vikingen där kvällen spenderas. Men nu blir det plugg iaf.


SÅ HÄR LÄT DET MEDAN ÅNGESTEN KOM IKAPP.

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 50D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

BUILT FOR SIN.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

ELIN & ELIN.



Elin och Elin får ta bilderna eftersom dom är fotograferna.

A PLACE WHERE YOU BELONG.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


TEARS DON'T FALL.

Idag är det lördag, jorden ska ju gå under nu.
Det ser fan läskigt ut där borta utanför fönstret.

Idag har jag varit i pite, träffat både Alfred och John.
Igelkottar, fåglar, filmer osv.
Det har vart kul.
Dagen började med att jag vaknade kl 7 av min veckarklocka och jag steg upp. C: Gick och lekte med katten, åt, fixade mig och drog mot busstation. Slog på min ipod, lyssnade på musik i över två timmar.
I lule fick jag vänta i typ 30 min, då blev det en kopp kaffe, fu vad gott det var med morgonkaffet!
Då jag kom till pite väntade pitepojkN på mig, sen efter ett tag kom Affe.
Han var med en pojke som var svinlik honom som hette Jonas, han var trevlig att skaka hand med och han var lik Affe. o:
Sen visade dom mig pite för mitt lokalsinne är typ samma som IQn på en fiskmås. Så dom visade mig ett träd, en park med igelkottar, fåglar, Affes mac, hans hus som var fulle med saker, och eh. En massa.
Sen på bussen på vägen hem sov jag enda till töre.. fedt skönt de va!

Aja. Nu pratar jag skype med lilla Lina, borde sova men har påtok för mkt saker jag borde göra.. Hahaha, så får väl se hur det blir.
Bjuder iaf på en liten bild :D

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

CHOKLAD, FILM OCH KALL POJKVÄNNNNNNN.

Sitter här med en godisätande pojke, han är kall. Han borde bli varm som en kines ngn gång :D
Aja,
Aja,
Aja,
Han är söt.
Så är det suckers!
Nu rapade han i mitt öra och var inte redigt lika söt mer..........
Fast nu är han söt igen :D
Aja,
ska mysa, se film och svulla vidare.
tar mig kanske ut och fotar lite mer i mon,
GODNATT!

INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


INSPIRATION.


Bilder: We heart it.


TWO AND A HALF MEN.

GODMORGON!
ligger i sängen, snorar som en jag vet inte vad och ser Two and a half men, så klockrent! Hahaha :)
Idag är det söndag, det betyder - PLUGGA!
Så, sen kanske det blir att dra ut och fota lite, får se. :)
Aja, ska vakna till lite och se vidare :D
Bjuder på en bild från nyårslägret också :D


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 18-55


LURA MIG, NEJNEJ.


Fotograf: Filip l Modell: Sannna l Kamera: Canon eos 500d l Objektiv: 55-250


TAR FRAM VÅR KAMERA, TAR ÄNNU EN BILD.


Fotograf: Sannna l Kamera: Canon eos 500d l Objektiv: 55-250

MAX 500.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Fotograf: Filip l Kamera: Canon eos 500d l Objektiv: 55-250


YOU ME AT SIX <3

Ska sätta mig och redigera massa bilder, från påsk, påskdans, helgen, bettes 16 års party, rockkonserten, hästbilder, tonnårsbilder osv. Hahahaha, det ska kvällen gå ut på. :o
Aja, resultat kanske kommer sen. Iaf lite av de 8D

Förövrigt så har jag idag inte gjort så mkt idag, fotat lite. Pluggat, som jag också måste göra sen. Hahaha, har en stor plugglista. Jag älskar att stryka saker från den. :D Men ah, jag sitter iaf nu här i min säng med en godispåse, mammas kofta, filips t-shirt och ett par byxor jag fått av angelica. Senare måste jag tvätta också btw....
Eh, igår var det tonnår i Nyborg, för er som inte vet vad det är så är de med kyrkan då vi träffas ungdommar från 7:an och uppåt och har lite trevligt. Igår grillade vi korv osv. Hahaha, fedt mys. På dagen var det skola, fick gröt till lunch. Låg och stekte hela lunchen, sedan var det NO. klassen bettedde sig som en jag vet inte vad, seriöst.
Jag for till filip efter skolan, la mig och såg film. Var trött som en skata. Men ah...
Sen då vi var påväg till nyborg blev jag lite småsur, för jag HATAR att vara ert andrahandsval. Säg inte att ni inte fattar för ni gör alla på samma sätt, skärp er! Fråga inte, för innerst inne vett ni.


Nu ska jag låta Håkan göra min kväll och börja med redigeringen.
Bjussar på en bild på en lämmel btw, bara för dom är sjukt söta.

Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

UNDERDOG.

You Me At Six <3

Aja, Håkan är iaf sötare.
Men iaf, jag har matte om en timme. Nu sitter jag här med Zillllllll, Filip, Linnea och Metaldavid :D
Jag sjunger och ah, det är kul. :)
Men nu lyssar vi på Kent.
Zill vill busa, jag vill sjunga. :o
David är med sin dator och filip pratar i tlfn.
AJA.
HEJDÅ.

BARA DÅRAR RUSAR IN.

Det är fan true, idioter kmr sent.
Idioterna - dårarna.
Rusar in i klassrummet mitt under ett prov, snäller i dörren. Skriker gapar. Fedt irriterande.
Och sen så har våran klass typ precis blivit tyst och så kommer dåren och "BLABLABLABLABLABLA" fast vi sa "vi har prov dådåochdå kom ta mig fan inte sent!"
bajs.

nu har jag iaf engelska, och dom skriver på tavlan och sillen sitter här och säger "kan inte vi pussas och se vad maria säger?!?!!?!?!?!"
OOOOOOOOOOOOOJJJJJJJJJJ.
sillen fattar.
hon är allt bra söt. Nu ska jag bjuda på en bild på lilla sillen!
fast nä :)

ENGELSKAAAAA.

jag är duktig på att jobba (a)


Beautiful people.

Sitter hos filip, ska äta vofflor :o
har läst en aning om min lilla Manson, och det är intressant (y)
aja, nu ska jag berätta lite granna om min helg:

Fredag: Ledig. Var i lule, köpte en BH, tre trosor, en skjorta och volympuder till håret :) sedan då vi kom hem chillade vi ett tag och sedan slutade kvällen med vattenpipa och klädpoker i filips källare, sjukt mysigt.

Lördag: Sov typ halva dagen. sen chilla vi vidare. det var valborgs och den spenderades hemme hos filip med han, elina och monica. kändes bra :) eh, vi såg film. den var ganska härligt (y) sen dampade vi. AHAHAHHSAHAHAHA, filip och elina vet vad jag pratar om :o

Söndag: Sovit halva dagen idag också, läst. Myst. Spelat osv. Men nu ska jag äta vofflor och sedan ska jag väl ta och plugga lite.
:D

RSS 2.0