DO IT LIKE A DUDE.

Idag har det vart fullt upp.
Vaknat halv 8 i morse, fixar mig, äter frukost och sen är det bara bege sig mot danssalen för att kämpa vidare. Har vart där 3 ggr denna vecka, ovanligt mkt för att vara mig. :o
aja, anledningen till att det blev så tidigt var att det vart show idag och den gick bra. Aningen kallt bara :o
hahaha, så då var det bara köra igenom programmet. Gå ner på stan, dansa, gå omkring på stan med söta tjejer. Och sen bege mig till folkan för att vi haft en utställning med klassen. Hehe.
Justnu sitter jag i K-borg på lan med massa pojkar. Så har massa chips, två datorer och lite sånt.
Men aja, fotade även cyklingen idag. Blev några bilder tror jag :o
Hahahaha.
Här är en cykel bil, en dans bild som jag snott av PB och en bild på mig och massa sötisar som Emma fotat <:

PANTAD OCH SÅLD.

Har inte bloggat på länge, inte orkat eller känt för det.
De är tråkigt.
Bloggar när jag känner för de igen :o
Slänger upp en bild från oktober för jag är snel!
förövrigt är bilden jätte fin för det är noll särpa :D

RSS 2.0