SMILE LIKE YOU MEAN IT.

Ungefär såhär har det sett ut då vi tog våra saker och slog upp dom i frijonnes gympasal.
Förövrigt, ngn idé om vad som ska målas efter min mumin tavla? :)


Foto: Sannna Björkman l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 50mm


FRAMÅT FÖR EVIGT.

Hejhej bloggen, eller vad ska man säga.. ? :o
Hahahahha, så vi kör på det en dag som denna! :D

Justnu sitter jag hemma hos min sötaste Nicke, vi har städat hans rum och möblerat om. Fedt mysigt.
Dagen har annars spenderats på friskolan och dagen kan sammanfattas så här:
Pepparkakor, julmust, mufins, sova, dum gubbe, inga jackor, mumin målning, mandarin, "var är jag????", välj estet! och lite så. <:
Så här ser iaf resten av min vecka ut:

SENA NÄTTER, TOMMA GLAS.

Jag är inaktiv som en liten groda, men nu ska jag försöka komma igen har jag tänkt!
Hoho, ny design, snart en ny header, massa nya bilder, mer kär än jag vart på hur länge som helst och allmänt lycklig på världen. <:

RSS 2.0