GUNGAR FRAM.


Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250 l På bild: Tekla


DROP THE WORLD.


Tröja: Carlings l Strumpbyxor: Carlings l Knästrumpor: HM.


HJÄRTA.

gottnyttår!
ska börja fixa mig, senare idag blir det middag i Nyborg, träffa vänner och leka med smällare. Outfit kmr :D

Bild: Weheartit

MAN MÅSTE DÖ NÅGRA GÅNGER INNAN MAN KAN LEVA.


Model: Julia Martinson l Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 50mm
Redigering: Julia Martinson

Kvallan på bilderna suger, dels för att jag snott bilderna från hennes hemsida och för att blogg.se sabbar kvallan. ehe, aja.


UNDERGROUND.

Hoho, fedt segt det har vart här på bloggen..
iaf ska jag berätta lite om mitt lov hittils, innan jag glömmer allt ju. hoho. Mitt minne är inte så bra :o

Dagen innan julafton vare uppesittarkväll, bingo och mys med elskis och hans familj. Även lite paketöppning, jag fick en morgonrock, en chipsppåse, dipp, en fototidning och två julmustar. :) dagen slutade iaf med att vi sov i nyborg. :)
Iaf, julafton firades hos mormor och morfar med alla min släkt från mammas sida. Fick massa klappar så var tydligen snällare än vad jag trott. :o Hoho, tomten var redigt söt och barnen glada, hoho. :) Sen får jag iaf till risön och sov där.
Dagen efter julafton drog vi till lule för att fortsätta fira jul där med elskis mamma, moster och hennes familj. :) Där blev det mer paket. En chokladask och en bok. :)
Dan efter blev det mellandagsrea. Där fick jag lite smågrejer med mig hem till kalix. Blandannat 2 tjocktröjor från Carlings, underkläder från Lindex och två tröjor, örhängen och en mascara från HM.
Här i kalix har det vart massa bilåkade, prat med trevligt folk på stan osv. :)
Iaf, idag var jag också på mellandagsrea, men i Finland. Med mig hem fick jag ett par nya svarta hängslen, en t-shirt, en tröja och en bh från HM. Även en hårborste, godis och en klämma från Ica Maxi. :)
Hehehehe, cool jag är :)
Blir att fara ut ikv igen så det är bara att ladda, hahaha. nä. men jo. :)
Gammal bild men den är bra ändå :D

JU MER DOM SPOTTAR.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250 l Blixt: Canon 430 ex 2

LEVELS.



Några av godsakerna från igår :)
Det jag fick var iaf, örhängen, Slipknot tröja, nya hängslen, svart/röda strumpbyxor, en blixt till kameran, två par örhängen, 4 mumin muggar, kökshanddukar, strumpor (både vanliga och tjocksockar), presentkort, pengar, en fototidning, julmust, badrock och lite så. :)
Resten kmr upp ngn annan dag, nu bär det iaf av mot lule strax för att slösa upp alltsammans och fira lite jul med elskis mamma :)


REPLAY.


Klänning: Gina l Örhängen: Fritz l Nätstrumpbyxor: Carlings l Knästrumpor: HM.
Godjul :)


I NATT.

Juafton är redan i full gång, hittils är det en blixt, ett wii, örhängen och presentkort blnd annat :)
Iaf, nu ska jag fixa mig :D


WAKE UP HATE.


Alla bilder är från weheartit


KUNGEN ÄR DÖD.


Jag vill ut och fota, jag vill sätta mig och redigera..
Men har ingen ork. :(
Alla bilder är från weheartit


A GREAT FIRE.

IIIIIIIIIIIIIIIH.
Det är folk som läser min blogg. :o
så nu frågar jag er, vad vill ni läsa mer om/se mer av? :)
Kommentera, jag bits inte. :D


WHAT'S MY AGE AGAIN?

Drömmer mig iväg om hur mitt liv kommer se ut senare... Tänkte att ni kanske ville ta del av det? :)

Iaf, jag går ut Furuhed. Tar studenten och går balen i en sjömansklänning, nätstrumpbyxor och ett par vita converse. Människan jag går med får välja lite själv, sålänge det innehåller blått och vitt. Men helst av allt en sjömanskostym (a)

Aja, sen efter studenten ska jag läsa vidare till journalist, helst av allt skulle jag vela bosätta mig i Eskilstuna. Men Umeå skulle också gå bra :) hoho, jag drömmer om att jobba på en ungdomstidning. Typ Frida eller så. Där vill jag jobba med foto men även skriva om lite djupare saker för att kunna hjälpa ungdommar som mår dåligt men som inte vill söka hjälp. Hoho, jag skulle även vela frilansa till en annan tidning och ha en fotostudio hemma i min lägenhet och jobba som fotograf. :D

Jag vill bo i en lägenhet centralt, en stooooooor lägenhet. Där ska porslinet vara svart och vitt, men jag ska ha min servis med Mumin. Lite såhär ungefär <:
alla bilder är från google och Ikea! <:

GIVES YOU HELL.


Svar: Tack, vad söt du är. :)
Eh, saken är den att det är en klasskompis skor som en kompis hade lånat till då jag skulle fota henne. Men sen slutade det med att dom hamnade på mina fötter också. xD hahaha. Tyvärr kan jag inte svara på det mer än så :o


I MADE IT.

Solglasögon: HM l Tröja: OlleB's l T-shirt: HM l Shorts: Mammas
l Strumpbyxor: Coop l Skor: Converse l

DRESSED TO KILL.

Ligger i min elsklings säng, ska snart äta mer.
Igår var en supermysig kväll som slutade efter kanske 4 filmer. Hahaha :)
Iaf,
Julkänslan är borta.
Var mest det jag ville säga :o
Samt har jag ingen aning om vad jag ska blogga om, någonsin. :o
Bild i repris med tanke på att jag inte har ngn inspiration att gå ut och fota!

EVERYWERE I GO.

Jag vill handla upp pengar jag inte har.. Nu, helst nyss.

HUR JAG FICK DIG ATT ÄLSKA MIG.

Hur har året 2011 varit för dig? - både bra och dåligt
Bättre än förra året? - yes <:
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - massor! Men vet inte datum, de är snarare saker :o
Har du flyttat under år 2011? - nope <:
Har du hittat en ny låt som du älskar? - några fler än bara en! :D
Isåfall vilken? - super många <:
Har du kysst en främling? - nope

 

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - haft fedt tur med kärlek (y)
Har du hånglat med nån utan att ni var tillsammans? - ja
Om ja, med vem? - dom som vet, dom vet. dom som inte vet, dom ska inte veta. :)
Har du varit kär? - kär, förälskad, galen! allt på en gång :D
Har du sagt jag älskar dig till någon? - yes, senast idag :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - nope?

 

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nope.
Har någon i din släkt avlidit? - ja..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej, slåss inte.
varit i slagsmål? - slåss fortfarande inte?

 

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
- tyvärr.
Isåfall vad? - privat.
Har du skämt ut dig? - beror på, jag anser inte att jag skämt ut mig - men nog vettja folk tycker jag skämt ut mig mer än bara en gång.
Har du varit ute en hel natt?
- yes.
Har du blivit tagen av polisen?
- jo.....
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
-ja-a, ska göra det inatt med :)
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - jies.

 

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Furuhed :o
Har någon varit elak mot dig i skolan? - tyvärr..
Har du gjort något framsteg? - helt klart! :)
Haft alla rätt på ett prov? - nope. en dag kanske det också kommer :)

 

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
- jo :D
Har du förlorat en vän? - jag vet inte, kanske. kanske inte. :o
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nope
Har du gått bakom ryggen på en vän? - jo..
Har du ljugit för en bästavän? - nei, inte med tanke på att jag inte har ngn bästa vän. det blir ganska svårt då :o
Har du strulat med en kompis pojk-/flickvän? - aldrig!
Har du många killkompisar? - några :D

SHORELINE.


Musikhjälen är bra, dom spelar bra musik också. Det är ju bara kolla vilken låt som var mest önskad under 09, och i år låg Kent med samma låt på top 10 igen.
Det förtjänar dom <:
hoho, men ska ta och krypa ner under täcket.
godnatt :)


VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER.


Linne: Gina l Hängslen: Carlings l Shorts: Carlings l Nätstrumpbyxor: Carlings l Rödasrtumpbyxor: Coop


SUNLIGHT.

Nu äre helg!
veckan har vart chill och jag vet egentligen inte vart tiden tatt vägen. mycket har vart att sitta i en bil och att sova, men resten av dygnen?
Nu är jullovet nära, och stressen för att saker ska vara inlämnade innan jul börjar komma.. Bäst att lägga på ett kol, eller... ?
Aja, en bild från då jag och Julia fotade, ny header kommer nästa vecka :)


Foto: Julia Martinson l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 50mm


ÅT HELVETE MED HIMLEN.

Sitter och kollar på grejer från KawaiiDesign, och det inte utan att Nicke fått höra ett antal gånger "dedär vill jag ha", "vad söt!", "dedär kan du ge mig i julklapp". (a)
Tex, denna klänning, jag vet inte hur länge jag har trånat efter den... Så läskigt söt! Visst, vet inte när jag använt den, men kännslan av att ha den i garderoben räcker nog...

Aja, iaf. Idag på skolan har vi haft svenska, nk, musik och bild.
Chill dag med andra ord, bara estet ämnen efter lunch och det är hur nice som helst eftersom det är då man är som tröttast.
På musiken lekte vi med olika ljud till en låt som ska säga ngt om våra bilder på våran utställning (say whaaat?!) aja, kul var det iaf. xD Filip tycker iaf vi är en bra klass (y)
Efter det blev de varm o'boy med Renée och att sätta sig och klippa till "jag"-kolaget. Hoho, fedt tufft det blir!
Sen idag har jag gjort ett nytt hål i örat också, ett till ovanför mina två andra i vänster öra. Har haft tre där förr, men ena blev infekterat...
Hoho, jag skriver om fedt onödiga saker. Men ah, nu ska jag be min man slå på nån serie och lägga sig och mysa med mig så vi får sova så vi orkar upp i morgon.
Juste, i mon äre att fixa upp en bob som är på tapeten!


1.000.000 NOLLOR.


Linne: Gina l Hängselbyxor: Tradera
Hoho, tradera är billigt och bra. Fick supersköna hängselbyxor för just över hundralappen ;)

CINDERELLA MAN, CINDERELLA MAN.

Dagen har bestått av att ligga och mys med Nicke i hans säng, kändes välbehövligt efter hur dagen urartat sig.
Förövrigt har inte mkt hänt, spelat, inte vart på skolan, åkt bil, haft ont i magen som ett psyke, tårar, frågor, chips, dipp och lite så.
Eh, igår var det måndag.
Jag hade en lektion, kändesi nte värt - förövrigt mådde jag dåligt då med <- wemo!
Hoho, nä. Men vi drog iaf ut på måndag kvällen och den kan sammanfattas såhär:
Sladd. Snö. PAH'n. Skolkataloger. Willys. Rasad bil. Marahamn. Godis. Kramar. Lite för många dra den. Sen kväll. Tystnad. Pet. Hålla andan. Fredde, Linus, Knärten, Ekholm, Hanna. Cola. Fota. Korv. Massage. osv.
Men ska sova nu och ta nya tag i morgon!
Bjussar på en egobild från i lördags, förövrigt var lördagen supertrevlig med trevligt folk och god mat. :)


KOM IHÅG MIG.


Foto: Julia Martinson l Modell: Sannna Björkman, jag l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 50mm


KÄRLEKS REVOLT.

Fotat med Julia idag.
Här är lite behind the scenes, aja.
Ska kolla vidare vad mer jag har att bjuda på för bilder. :)


RSS 2.0