GROW UP, PETER PAN.


Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

FOUR YEAR STRONG.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Eliin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Eliin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


TÖNTARNA.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


SUNDANCE KID.


Foto: Sannna l På bild: Eliin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l På bild: Eliin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l På bild: Eliin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


WORD UP!


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto:  Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


JAG BLEV KÄR I EN SPÖKSTAD.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


I’M COMIN’ IN HOT YOU HEARD ME.


Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Eliin l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


RUN KID RUN.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250
Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


MIDSOMMAR.

Idag sitter jag här i John och Davids stuga med både honom, David och Filip.
Vi hare sjukt mysigt.
Tidigare idag så åt jag middag med en söt liten Nung,
Vi grillade älg kött, åt potatissallad, majskolvar och vitlöksbröd.
Sjukt gott!
Sedan på kvällen kom även Slava och Veronica förbi.
Sedan blev det att dra med pojkarna hit, till lille stugan.
Hahahaha. Fedt mys.
Träffade föresten lilla söta Nora idag, filips kusin. Hon är ju så jävla söt! :D
Hahahaha,
men nu ska vi ut och grilla. :)
Puss.
Bjussar btw på två bilder. :D

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

DANZA KUDURO.

Iaf, orkar inte skriva under vaje bild. så kör på detta:
Foto: Sannna l På bild: Tekla l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


DARLING.

Bara så ni vet varför jag är så seg på att uppdatera är för att det är en massa just nu. :C
Både bra och dåligt iofs.
Men iaf, fotar kulturnatta idag.
Bilder kommer nog i mon. :D
Pet :D

Bjuder på en ego bild ni sätt förr o:

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN. PART 2


Foto: Sannna l Modell: Johannes Ek & Frida Stenman l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Modell: Christian Hjelm & Gabbie Sundström l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Modeller: Henrik Emuelsson & Ellinor Wikström l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Modell: Jens Drugge & Elin Sandberg l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Jag har mer bilder, kommentera eller hör av er på FB om ni vill ha dom. :)

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN. PART 1


Foto: Sannna l Modeller: André Häggström & Emma Forss l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Modeller: Robert Bergqvist & Eva Larsson l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Modeller: Robin Strömbäck & Linnea Granström l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l Modeller: Jens Drugge & Elin Sandberg l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Jag har mer bilder, kommentera eller hör av er på FB om ni vill ha dom. :)

VARJE GÅNG DU MÖTER MIN BLICK.


Foto: Sannna l Modeller: Ellinor Wikström & Henrik Samuelsson l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


Foto: Sannna l Modeller: Ellinor Wikström & Henrik Samuelsson l
Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Var nämnligen och fotade dom inför studenten. Bilderna blev inte dom bästa, men mer student bilder kommer ikv. :)
Måste bara tillägga, ni var sjukt fina på studenten. :D


ONDSKANS BLOMMOR TILLÄTS ATT VÄXA.


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 18-55


Foto: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250


SKISSER FÖR SOMMAREN.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :>
Min update har vart rätt seg, och jag ska nu berätta för er varför. :o
Först så hade vi dagen fredag, då var ju alla lediga egentligen men vi som hade rester fick dra oss mot skolan än en dag. Hahaha, så jag gjorde ett matteprov, so kartprov på Europa, Asien, Nord och Sydamerika, Afrika och sen tror jag inte det var ngt mer. Allt gick iaf bra, sen efter skolan busade jag lite med sillen. Hahahaha, bland annat målade vi lite lappar.
Så då vi var klara drog jag till filip för att hämta nå saker, sen drog jag till stan. Där mötte jag sill och jens? Hahahah, ingen aning. Han var iaf snel som ställde upp på våra rackartyg. (y) Vi fick låna tejp och det slutade med att gallerian var mkt finare med finfina små lappar där folk kunde ta sig ett smile.
Sen drog jag hem, åt. Chillade lite och ah, det hände en sak om vi säger så. Men det ska vi inte gå in på, kvällen slutade iaf med att jag, min sötsöta morfar och lilla Filli-lilltrollet drog till deras stuga där vi sov.
Kvällen var mysig, vi fiskade, grillade korv, pratade, såg Wallander Blodsbröder. Sedan däckade vi lite sådär.
Sov gott som fan!


Foto: Sannna l På bild: Morfar l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Lördag så hjälpte jag morfar lite, var ute och fiskade, rodde, mormor kom, senare på kvällen kom även Filip. Det var mys. På dagen hade även jag och morfar vart in till haparanda för att köpa godis, vi lyssnade på KENT i bilen, fedt! Gubben tyckte ju dom var bra. ;)

På söndag tröck vi godis, var ute och gick, fotade osv. Sen drog vi hem till Filip för vi skulle vara barnvakt. Men innan dess var vi och åt pizza med Cookie och Simon, även lilla Elvira fick komma med. :> Det var mys, sen hyrde vi en film. Drog oss mot Filip och där chillade vi, drog mig sedan ett tag innan 23 ner på stan för att köpa en pk och en redbull. Sen såg vi film, drog ut och fotade vid typ 5 tiden och sedan däckade vi vid kanske 7 på morgonen och blev väckta vid 11.....


Foto: Filip l På bild: Sannna l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Foto: Sannna l På bild: Filip l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250

Nu sitter jag här hemma min säng och ser film, ska redigera nå bilder. Och förhoppningsvis dra och rida efter maten. :D
Bilder kommer sen, bjuder även på några nu. (y)

ATT DET BARA ÄR TIMMAR TILLS DU GÅR..

And if all the world was perfect,
I would only ever want to see
your scars.



Bild: We heart it.

AND NOW YOU WISH YOU MEANT SOMETHING TO SOMEBODY ELES.

Så ser mitt hår ut nu för tiden så ni vet.
Så ser jag ut över huvud taget.


LSD, NÅGON?

Bild: We heart it.


BILDER FÅN MACEN.


Mallorca 2010.


Fanny och jag i 8:an. fotat med cam.


Lina Einarsson.


Cookie. <3


Header till en tidigare blogg, bloggen finns kvar men har inte bloggat där på hur länge som helst.

 


COLUMBUS.

Även om det gör ont
Även om du inte orkar
Försök.

Men när man försökt då?
När man inte orkar mer?
Vad gör man då?

THIS LOVE, THIS HATE.


Foto: Sannna l Modell: Malin l Kamera: Canon eos 500D l Objektiv: 55-250
var tvungen för hon är så söt :)
Idag är det onsdag.
Jag har alltså haft: slöjd, engelska, matte och no.

slöjden sydde jag klart den jävla kudden jag hållt på med hela 9:an. Resultatet blev väl helt okej.
engelskan ser vi filmen This is England och den är ganska bra, men ah. Det är lite småtråkigt att inte göra ngt så man känner att man gör ngn nytta utan bara glor på en skärm.
Vi har egentligen inte matte på onsdagar. men jag har det för jag är lite småtrög då det gäller siffor.. Hahaha, så jag valde bort franskan och räknar matte då ist.
non så gjorde vi klart kretskorten, fikade, svarade på nå frågor och sen slutade vi.
Med andra ord, chill dag.
Sen då jag kom hem stekte jag lite plättar och efter det gick jag ut med lilla Fixa och gå. Det var sjukt skönt ute! Och vi båda älskar skogen, jag blir så avslappnad av att gå!

Justnu så ligger jag här i min säng, ser film och tänker lite. Är lite besviken, men det har jag börjat vänja mig vid att vara.. Aja, ska se klart filen.

Kanske skriver sen.

RSS 2.0