CILLA TURNS.

denna vacka har jag fullt upp, jag hade gjort en sådan fin bild som berättar vad jag ska göra hela veckan men tror ni inte den blev skum då jag sparade den? - eh, jo! Så vi får väl skriva ist då, mkt tråkigare men ah..

jag har inte så mkt att berätta om förra veckan, mitt liv är som ganska ointressant nu för tiden. Det ser ungefär ut såhär:
Vakna, klä sig, äta, fixa sig, gå till bussen, gå skola, åka hem med bussen, lägga sig och sova till middagen, äta middag, plugga resten av kvällen och sen sova igen.
Så ah, ni fattar - tråkigt.
I veckan känns det som om det är extra mkt, ligger efter i skolan för att allt inte vart på topp med mig så måste plugga hela tiden nu, helst dygnet runt. Eh, saker jag har att göra lista kan vi också köra på!
- Nk inlämning
- Samhälls prov och redovisning (ska redovisa i mon)
- Matte prov
- Svenska romananalys och filmanalys (halvfärdig med båda)
- Fixa klart till face me, och sen efter det måla klart min mumin tavla :o

Så ah, ni fattar. Jag pluggar.
eh, idag har jag vart på skolan, framkallat nå bilder (vi har fotat analogt till den som inte visste det) och även målat. Sen har jag lekt lite med Maria också <:
men nu ska jag ta och packa nå saker till fotografering i mon, ska stå modell :) hoho, så ska ha med nå kläder :D
aja, långt och intressant inlägg, godnatt <:

Bjussar på en bild på Johanna <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0