FLICKAN OCH KRÅKAN.

1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• ensamhet

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:

• köpa en orm
• ångra att jag såg Kent


3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• fota
• umgågs
• lyssna på musik


4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:

• min kamera
• de äkta vännerna
• min pojkvän
• min familj



5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR

• folk som sviker
• stress
• att ligga efter i skolan
• då väckarklockan ringer
• då pengarna är slut


6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
fått högsta betyg på ett prov nu i 1:an
• vart åkrädd
käkat en flugsvamp
• jag har aldrig druckit gainomax
• aldrig blivit arg i onödan
• jag har aldrig kunnat spela piano


7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• jag går ES1
• bollsporter är det värsta jag ver
• har humörsvängningar som nå jag vet inte vad
• jag sover sjukt mkt, minst 12 timmar om dygnet
• jag är väldigt ensam av mig nu för tiden
• jag säger alltid att det är bra fast det egentligen kanske inte är det
• jag älskar gamla filmer


8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
- Nicke
-
-
-
-
-
-
-

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• se film
• sova
• läsa
• fota
• vara med Nicke
• resa
• chilla
• åka bilen
• spela



10 SAKER DU SAKNAR:
- sommarn
- vissa folk som dom var förr
- Kent live
- fjällen
- tiden då man var liten
- mormor och morfars stuga
- sena sommarnätter
- 9H
- ridningen
- vänner


12 SAKER DU SER FRAM EMOT:
• fjällen
lov
• studenten
sommarlov
• cypern i sommar
• att jag ska fylla år
• festivaler till sommarn.
• sova
• att få vara med ngn jag tycker om
• att dansen ska börja
• bowling på torsdag
• eh, ngt spontant som bara händer som tar mig härifrån


13 SAKER DU INTE SER FRAM EMOT:
• plugga
• sova
• skola
• samhälls prov på tisdag
• se hur mkt jag failade på foto lektionen förra veckan
• att kolla hur mkt pengar jag har på mitt kort
• att sitta fast här hela livet
• märka att jag förlorar mot alla i wordfeud
• ..?
• ..?
• ..?
• ..?
• ..?

14 LÅTAR SOM BETYDER NÅGOT FÖR DIG:
Kent – Max 500
Kent – M
Broder Daniel – No Time For Us (Acoustic)
Thåström – Fanfanfan
Håkan Hellström – Bara Dårar Rusar In
Kedjan – Ringar på vattnet - Radio Edit
Lars Winnerbäck – Elegi
Lil Wayne – How To Love
Newkid – Jag gråter bara i regnet - Akustisk version
Numb - Linkin Park (dubstep remix)
Kapten Röd – Blommor Vid Oscarsleden
Supreme – Mammas gata
Kent - på drift [Friendsversion]
Kent - håll ditt huvud högt (Live, Eskilstuna -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0